Přednáška: Práva a povinnosti spotřebitele.Úvod: Na tohle zajímavé téma nám přišla přednášet p. Olivková, dlouholetá členka Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s. Představila nám organizaci, na kterou se můžeme obrátit o radu a pomoc, když se jako spotřebitelé a zákazníci dostaneme do potíží. Upozornila na co si dát pozor při nakupování, nejen předmětů,ale energií. Na nekalé praktiky různých prodejců při předváděcích akcích, ti hledají pořád nové způsoby ohlupování lidí , z velkých sálů se stěhují před nákupní centra a maskují se průzkumy trhu a reklamami. Nebát se reklamovat vadné zboží a nenechat se odradit neochotou obchodníků.. Přidala užitečné rady na zvýšení bezpečnosti seniorů a kontakty na poradny pro spotřebitele. Poradny jsou bezplatné. Pro sdružení pracují specialisté, taky právník i soudní znalec. Myslím, že to byla velmi užitečná přednáška, je dobré že taková organizace existuje a že o ní víme. Podrobnější informace a kontakty na poradny jsou v naší kanceláři. |