Úvod: S edukativní roadshow zavítá Dialog Jessenius během roční kampaně do 18 obchodních center po celé ČR. Snahou kampaně je ukázat ženám, jak mají správně postupovat při samovyšetření prsou.
V Ostravě akce proběhla v obchodním centru Avion Ostrava-Zábřeh 21.a 22.6.od 11do18 hodin. V rámci této kampaně byl v prostorách prodejny M&S otevřen stánek, ve kterém se ženy mohly dovědět, jak je důležité provádět samovyšetření prsou v každém věku. Na speciálním fantomu si vyšetření vyzkoušet a rozpoznat , že je v prsu něco, co tam nepatří. ONKO-Amazonky byly osloveny , zda by mohly celou akci edukovat. Zajistily akci a kromě pomoci s technikou samovyšetření jsme informovaly zájemce o naší činnosti . Rozdávály jsme návody provádění samovyšetření, vlastní letáčky Onko - Amazonek a odpovídaly na různé otázky. Bylo jich dost a překvapivě mnoho bylo: „Proč samovyšetření, když chodím pravidelně na mamograf?“